نقش تفکر سیستمی در استراتژی محتوا

 

 پادکست قسمت دهم «نقش تفکر سیستمی در استراتژی محتوا»

در این پادکست، موضوع تفکر سیستمی و نقش اون در استراتژی محتوا را از دید سه راه بلد محتوایی بررسی کردیم. این جامعیت نسبی ایستگاه دهم را دوست داریم چون همزمان با درک و تجربه چند نفر آشنا میشیم و دید بازتری برای ادامه مسیر بهمون میده.

سه مهمان عزیز داشتیم و حول محور نقش تفکر سیستمی در استراتژی محتوا صحبت کردیم.

سعید محمدی ارانی که مدیر کلینیک بازاریابی محتوایی بیگ بنگ همچنین مدیر سایت ایران کانتنت مارکتینگ است و در این قسمت برامون کلی از جزئیات و ریزه کاری های تفکر سیستمی گفت. آقا سعید رو که می شناسید! در ایستگاه سوم هم با ایشون هم صحبت شدیم و در مورد داستان سرایی در کسب و کار مطالب جالبی ازشون یاد گرفتیم. توجه به جزئیات و دقت در محل خطا رفتن ها از ویژگی های بارز آقای ارانی است. 

مهرزاد خسروی که مدیر پروژه سایت چطور و نبضی نو است و همچنین یک سایت پربار از مفاهیم سیستم ها با نام داستان های سیستم داره. هم صحبتی با راه بلدی که درک عمیقی از تفکر سیستمی داره خیلی لذت بخشه. بعلاوه اینکه دغدغه همه جانبه اش آدمی رو مشتاق بیشتر و بیشتر دانستن میکنه.

و یاور مشیرفر که مدیر ارشد محتوای نیک استارتر است و با مفاهیم سیستمی به خوبی آشنایی داره را که معرف حضور هستند! یاور راه بلد اولی بود که در مبدا سفرمون باهاش آشنا شدیم و همسفر دلسوزی برامون بود. ایستگاه پنجم هم دوباره در خدمتش بودیم تا از تجربیات عمیقش بهره ببریم. دغدغه اصلی یاور توسعه پایدار و سیستم های پیچیده در توسعه پایداره و سایتی با همین مضمون داره که پیشنهاد می کنیم حتما سر بزنید.

لطفا برامون نظرها، انتقادها و سوالات خودتونو در قسمت دیدگاههای همین پادکست بنویسید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.