بازاریابی محتوایی واینستاگرام

 

 ایستگاه نوزدهم «بازاریابی محتوایی در اینستاگرام»

در ایستگاه نوزدهم به صحبت در مورد بازاریابی محتوایی در اینستاگرام پرداختیم. علیرضا صفری، مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ و علیرضا کاظم زاده، مدیر شبکه های اجتماعی الوپیک ، دو میهمان و راه بلد عزیزی بودند که در این ایستگاه از دانش و تجربه اشون استفاده کردیم.

عنوان مباحثی که در این پادکست گوش جان میدید تقدیم حضورتون:

تصورات اشتباه در مورد اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام

نقش مخاطب شناسی در اینستاگرام مارکتینگ

چالش های ارتباط با کارفرما

استوری تلینگ در اینستاگرام

تحلیل و آنالیز اینستاگرام

چگونگی شروع فعالیت در اینستاگرام

 

اینستاگرام مارکتینگ و محتوا
اینستاگرام و محتوا
بازاریابی محتوایی با اینستاگرام

 

 

 

1 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    سلام
    چه اصراریه که بعضی از این استادان چپ و راست تو حرف زدن‌شون کلمه‌های انگلیسی به کار می‌برن؟ چه لزومی داره؟ اینجاش خنده داره که طرف تلفظ درست بعضی از کلمه‌ها رو بلد هم نیست مدام هم این اشتباهش رو تکرار می‌کنه. مثلاً چند جا هی می‌گه کِرِتیو که ظاهراً منظورش creative هست.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *