بازاریابی محتوایی در توئیتر
پادکست قسمت سیزدهم «بازاریابی محتوایی در توئیتر»
در ایستگاه سیزدهم به بررسی بازاریابی محتوایی در توئیتر با حضور نیما شفیع زاده عزیز پرداختیم. نیما بلاگر و بازاریاب محتوایی است و سابقه طولانی حضور در توئیتر را دارد و به خوبی فضای توئیتر را می شناسد. مواردی که در این پادکست مطرح شد به شرح زیر هستند:
توئیتر منبع خوب سوژه یابی برای خلق محتوا
چطور در توئیتر حضور داشته باشیم که تاثیرگذار باشیم و پذیرفته بشیم؟
ویژگی های رفتاری توئیتری ها
تهدیدها و فرصت های حضور در توئیتر
شروع حضور و فعالیت در توئیتر به چه شکل باید باشه؟
برندسازی شخصی و توئیتر؟!
داستان سرایی در توئیتر به چه صورت است؟
بیزینس هایی که از توئیتر برای بازاریابی محتوایی خود استفاده می کنند
داده محوری و تعریف شاخص در فعالیت توئیتری
نیما شفیعیزاده عزیز رو که خیلی دوست داریم و چه کسی از نیما بهتر که بخواد استراتژی و نحوه فعالیت توی توییتر رو برامون باز کنه
مرسی
نیما واقعا خوبه. اتمسفر توئیتر را خیلی خوب توضیح داد. ممنون از شما که به پادکست گوش دادید.