بازاریابی محتوایی و توئیتر

 

 پادکست قسمت سیزدهم «بازاریابی محتوایی در توئیتر»

در ایستگاه سیزدهم به بررسی بازاریابی محتوایی در توئیتر با حضور نیما شفیع زاده عزیز پرداختیم. نیما بلاگر و بازاریاب محتوایی است و سابقه طولانی حضور در توئیتر را دارد و به خوبی فضای توئیتر را می شناسد. مواردی که در این پادکست مطرح شد به شرح زیر هستند:

توئیتر منبع خوب سوژه یابی برای خلق محتوا

چطور در توئیتر حضور داشته باشیم که تاثیرگذار باشیم و پذیرفته بشیم؟

ویژگی های رفتاری توئیتری ها

تهدیدها و فرصت های حضور در توئیتر

شروع حضور و فعالیت در توئیتر به چه شکل باید باشه؟

برندسازی شخصی و توئیتر؟!

داستان سرایی در توئیتر به چه صورت است؟

بیزینس هایی که از توئیتر برای بازاریابی محتوایی خود استفاده می کنند

داده محوری و تعریف شاخص در فعالیت توئیتری

 

بازاریابی محتوایی در توئیتر
نقش بازاریابی محتوایی در توئیتر
توئیتر و بازاریابی محتوایی
2 پاسخ
  1. امین
    امین گفته:

    نیما شفیعی‌زاده عزیز رو که خیلی دوست داریم و چه کسی از نیما بهتر که بخواد استراتژی و نحوه فعالیت توی توییتر رو برامون باز کنه
    مرسی

    پاسخ
    • safaremohtava
      safaremohtava گفته:

      نیما واقعا خوبه. اتمسفر توئیتر را خیلی خوب توضیح داد. ممنون از شما که به پادکست گوش دادید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *