kpi

 

 ایستگاه بیست و دوم
«شاخص های کلیدی عملکرد»

 

شاخص کلیدی عملکرد یا KPI موضوع ایستگاه بیست و دوم بود که با حضور دو راه بلد عزیز به سرانجام رسید.
سجاد احمدی مدیر مارکتینگ تیماپ و حسن سیدی مدیر دیجیتال مارکتینگ ابرآروان

وزن دانش‌ و‌‌ تجربه پادکست بسیار بالا بود.
از تعریف شاخص ها شروع کردیم. اینکه شاخص ها چی هستند و به چه کار میان؟ استعاره ستاره قطبی‌ و چک پوینت توسط سجاد و احمد دیگه از خاطرم نمیره.
شاخص ها باید بر اساس هر کسب و کار و موقعیت و هدفی درست تعریف بشن و ما نباید نگاه متعصبانه ای داشته باشیم.

رفتیم جلوتر و از تفاوت KPI و OKR یاد گرفتیم.

یک سوال مهم دیگه هم مطرح شد: اینکه تا حالا شده شاخص های پوچ و به درد نخور و حال خوب کن داشته باشید؟ شاخص هایی که اهداف تغییر کرده اما همچنان با KPI های قبلی داریم میریم جلو.

و انتهای گفتگو در مورد تفسیر درست از شاخص ها داشته باشیم. شاخص ها هدف نیستند و صرفا وسیله ای برای رسیدن به اهداف هستند. ما باید بر اساس تجربه و کسب و کارمون برداشت درستی از شاخص ها بکنیم.

لطفا این گفتگوی پر مغز را گوش بدید. بازخورد هم یادتون نره. ما را هم در شبکه های اجتماعی مون دنبال کنید.
ضمنا در کانال تلگرام سفرمحتوا گفتگوهای کوتاه دیگه ای هم در مورد KPI داریم.

 

 

kpi
شاخص
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *