شاخص های کلیدی عملکرد- قسمت دوم

شاخص کلیدی در محتوا

 

 

 ایستگاه بیست و سوم
«شاخص های کلیدی عملکرد- قسمت دوم»

 

چطور یه داشبورد مدیریتی و مارکتینگی به درد بخور طراحی کنیم؟
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

کج فهمی در مورد KPI و شاخص ها
شاخص چیه و KPI چیه؟
ارتباط اهداف و KPI
کارکرد اصلی KPI، فهم درست استراتژی
ارتباط KPI با مفاهیم لین استارتاپ
طراحی داشبورد
ابزار دیالوگ برای اجرای KPI

 

2 پاسخ
  1. گنزالس
    گنزالس گفته:

    چه جالب !
    بلاخره دارم یک پادکست ایرانی گوش میدم که نه تنها استفراغم نمیگیره وسطش ( از بس تبلیغ میکنند کسب و کارشون رو و تو باید رسما یک ساعت تبلیغ طرف رو گوش بدی که اتفاقا داره ادعا میکنه بازاریابی محتوایی بلده) بلکه دارم بینهایت لذت میبرم.
    تشکر

    پاسخ
  2. بهزاد
    بهزاد گفته:

    آقای تاجیک اینهمه پادکست ضبط کردی هنوز موفق نشدی کیفیت صدا رو درست کنی، سفر محتوا تنها پادکستیه که گوش میدم (به خاطر محتوای نسبتا خوبش) ولی کیفیت صدای مجری و میهمان ها خیلی بده!

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.