شاخص های کلیدی عملکرد- قسمت دوم

 

 ایستگاه بیست و سوم
«شاخص های کلیدی عملکرد- قسمت دوم»

 

چطور یه داشبورد مدیریتی و مارکتینگی به درد بخور طراحی کنیم؟
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

کج فهمی در مورد KPI و شاخص ها
شاخص چیه و KPI چیه؟
ارتباط اهداف و KPI
کارکرد اصلی KPI، فهم درست استراتژی
ارتباط KPI با مفاهیم لین استارتاپ
طراحی داشبورد
ابزار دیالوگ برای اجرای KPI

 

2 پاسخ
  1. گنزالس
    گنزالس گفته:

    چه جالب !
    بلاخره دارم یک پادکست ایرانی گوش میدم که نه تنها استفراغم نمیگیره وسطش ( از بس تبلیغ میکنند کسب و کارشون رو و تو باید رسما یک ساعت تبلیغ طرف رو گوش بدی که اتفاقا داره ادعا میکنه بازاریابی محتوایی بلده) بلکه دارم بینهایت لذت میبرم.
    تشکر

    پاسخ
  2. بهزاد
    بهزاد گفته:

    آقای تاجیک اینهمه پادکست ضبط کردی هنوز موفق نشدی کیفیت صدا رو درست کنی، سفر محتوا تنها پادکستیه که گوش میدم (به خاطر محتوای نسبتا خوبش) ولی کیفیت صدای مجری و میهمان ها خیلی بده!

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *