پرسونا در بازاریابی محتوایی

 

 ایستگاه بیستم «از تَله پرسونا تا واقعیت پرسونا»

بیست ایستگاه را با هم همراه بودیم و یکی یکی جلو اومدیم. هر ایستگاه یک چالش محتوایی را بررسی کردیم اما چالش اصلی در این ایستگاه این بود که آیا پرسونا یک پروفایل و اطلاعات دموگرافیک است یا اینکه مفهومی همواره زنده و در جریان و در حال تغییر است؟!

اینکه کشف رفتار مخاطب به واسطه ابزار پرسونا چطور صورت میگیره؟

فرایند طراحی پرسونا از کجا شروع میشه و مارکت سگمنتیشن کدوم قسمت این فرایند قرار میگیره؟!

یکی از سخت ترین و عمیق ترین کارها، سوال پرسیدن درست و عمیق شدن  در مخاطب است. چطور سوال بپرسیم و چه سوالاتی بپرسیم و چه سوالاتی نپرسیم و مخاطب را چطور تحلیل کنیم.

از پرسونا چه استفاده هایی میشه و کلی مطالب مفید دیگه.

 

بازاریابی محتوایی و تله پرسونا
از تله پرسونا تا واقعیت پرسونا
تله پرسونا
واقعیت پرسونا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *