نقش پادکست در بازاریابی محتوایی

 

 ایستگاه پانزدهم «نقش پادکست در بازاریابی محتوایی»

در این پادکست با صدرا علی آبادی و علی حسینی هم بنیان گذاران هزارو گفتگو کردیم. هزارو یک استارتاپ است که به پادکسترها و برندها کمک میکنه استفاده بهتری از این صنعت بکنند و رشد درآمدی و مارکتینگی خوبی داشته باشند. در این گفتگو این موارد را بررسی کردیم:

۱. به چی پادکست میگیم و بازیگرهای صنعت پادکست چه کسانی هستند؟
۲.روندهای پادکست در دنیا و ایران بررسی شد
۳. اینکه پادکست میتونه به یک شغل تمام وقت دوست داشتنی تبدیل بشه یا نه؟

 اما قسمت مهم پادکستمون که برای کانتنت مارکترها و دیجیتال مارکترها اهمیت بیشتری داشت:

۱. چرا اصلا مارکترها باید سمت پادکست بیایند؟ چه برای ساخت پادکست و چه اینکه اسپانسر پادکست بشن. برای چه اهدافی و در کجای قیف فروش خوبه که اسپانسر پادکست بشن؟
۲. ویژگی های منحصربفرد یک پادکست به عنوان محتوا چیه که برندها و دیجیتال مارکترها و کانتنت مارکترها خوبه که بدونند تا از قافله عقب نمونند؟تاثیرگذاری پادکست چقدره؟ اینگیجمنت پادکست به نسبت ویدئو و متن چقدره و چقدر میتونه توجه آدمها را به خودش جلب کنه؟
۳. در مورد سنجش و آماری که پادکست میده هم مفصل صحبت کردیم.
۴. نقش داستان سرایی در پادکست چیه؟

 

پادکست
بازاریابی محتوایی
پادکست و بازاریابی محتوایی
بررسی پادکست و بازاریابی محتوایی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *